Alt 08.Ocak.2019, 20:52
  #1  
Narvel Narvel isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Senior Member
 
Üyelik tarihi: 08.Ocak.2019
Mesajlar: 34,267
Standart 15 Dakikada Tüm Vücudunuzu Çalıştırın

15 Dakikada Tüm Vücudunuzu Çalıştırın





Evde yapacağın 15 dakikalık kolay egzersizlerle formunu koruyabilir hatta zayıflayabilirsin. Senin için önerdiğimiz egzersizlerle tüm vücudunu çalıştıracak ve gün boyu zinde olmanın tadını çıkaracaksın. Tüm gün ofiste oturarak çalışanlarda hareketsizlik birçok probleme yol açıyor.

Etkili olduğu kadar verimli de olan bu egzersizlerle haftada en az 4 gün program oluşturarak formunu koruyacaksın. Yapman gerekenler programa başlamadan evvel birkaç ısınma hareketi yaparak vücudunu ısıtman. Aksi takdirde küçük sakatlanmalar yaşayabilirsin.









Bu egzersizleri ilk aşamada 20 yine 1 haftadan sonra 30 yine ile yapmalısın. İlk hareketi eline alacağın bir dambıl veya 1,5 litrelik pet şişelere su doldurarak yapabilirsin. Kollarını indirip kaldırarak yapacağın bu egzersizde dirseklerini kırmamalısın. İkinci egzersizde bacaklarımızı çalıştırıyoruz. Olduğumuz yerden öne bir adım atarak dizimizi yere yaklaştırıyoruz ve yine olduğumuz yere art dönüyoruz. Bu egzersizi iki bacağımıza da ayrı ayrı yapmamız gerekiyor. Üçüncü harekette yerde bulunan ağırlıkları eğilip olas? olduğunca bacak kaslarımızı açarak yukarı kaldırıyoruz. Ve geldik en etkili egzersizlerden birine squat. Squat aktif olarak ön bacakları, art bacakları, kalçayı, tepkisiz olarak beli, sırtı, karın kaslarını ve baldırları çalıştırmaktadır. Bu egzersizin püf noktası dizlerinizin parmak uçlarınızı geçmemesidir. Olas? olduğunca kalçanızı geriye vererek yapmanız gereken bu hareketi ilk etaplarda bir iskemle yardımı ile yapabilirsiniz. Beşinci hareketi evde tutunacağınız bir bar yardımı ile yapabilirsiniz. Push-up (şınav) egzersizini eğer kollarınız güçlenmiş ise görseldeki gibi. Fakat kollarınız henüz güçsüzse duvara yaslanarak kollarınızı güçlendirebilirsiniz. Plank hareketi tüm vücudu çalıştıran çok etkili bir egzersizdir. 20 saniyeden başlayarak tüm vücudunuzu düz bir şekilde dirseklerinizin üzerinde tutarak yapabileceğiniz bu egzersizin süresini her geçen gün artırarak yapmalısınız.

Haftanın en az 4 günü yapacağınız egzersizlerle formunuzu koruyabilir. Egzersizlerinizi diyetle destekleyerek incelmeye başlayabilirsiniz








Alıntı ile Cevapla
  
Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Forum Jump


Tüm Zamanlar GMT Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:41.


 

kaçak bahis siteleri yatirim bonusu veren siteler

ankara escort ankara escort ankara escort çankaya escort ankara otele gelen escort eryaman escort adana escort eryaman escort kızılay escort ankara escort bayan escort ankara çankaya escort kızılay escort ankara eskort