Alt 08.Ocak.2019, 20:51
  #1  
Narvel Narvel isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Senior Member
 
Üyelik tarihi: 08.Ocak.2019
Mesajlar: 35,096
Standart Egzersiz yaparak stresi yenebilirsiniz

Tatile çıkmadan evvel egzersiz yaparak, bir yılın psikolojik yorgunluğunu atın. Bir yılın yorgunluğunu atmak için tatile çıkmaya karar verdiniz Psikolojik olarak rahatlamak istiyorsanız, mutlaka egzersiz yapın.
Yaz aylarının gelmesiyle birçoğumuz ya tatile çıktı ya da tatil programları yapmaya başladı. Elbette her tatil, bir kış boyunca yaşanılan stresi ve yorgunluğu üzerinizden atmanızı sağlamıyor. Ancak tatilde yapacağınız doğru egzersizler, çok daha zinde olmanızı sağlayacak.Güneşten mutlaka korunun
Vücudunuza müsait egzersiz programlarını uygularsanız, hem tatiliniz son radde güzel geçer, hem de işe başladığınızda kendinizi çok daha iyi hissedersiniz. Gençlik günlerinizi aklınıza getirerek vücudunuzu zorlayacak veya sakatlanma riski yüksek olan egzersizleri seçmemelisiniz. İşte size yazın yapacağınız egzersizlerde dikkat etmeniz gereken mühim noktalar:
- Hava sıcaklığının ve nemin yüksek olduğu saatlerde yürüme, koşma, bisiklet türü egzersizlerden kaçınmalısınız.
- Aktivitelerin, fiziksel olarak bedeninize müsait olmasına dikkat etmelisiniz.
- Yapılacak egzersizler sırasında güneşten korunmak için vücudunuza müsait kıyafetler seçmelisiniz.
- Aktivitelerin kas ve eklemlere aşırı yük getirecek ve kalbinizi yoracak düzeyde olmamasına itina göstermelisiniz.
- Futbol, basketbol, uzun ara koşu türündeki egzersizlerin çok yüksek düzeyinde olmamasına dikkat etmelisiniz.

En çok 1 saat olmalı…
- Tatil boyunca uygulanacak egzersiz programları hafiften başlamalı, temposu ve süresi kişiye müsait olarak yavaş yavaş artırılmalıdır.
- Egzersizler genellikle sabah ve akşamüstü yapılmalıdır.
- Karada ve suda yapılacak egzersizler minimum 35 dakika, maksimum 1 saat arasında olmalıdır. Bu egzersizler mümkünse haftanın 6 günü yapılmalıdır.
- Yüzerken kollara çok yük gelmemesi için palet kullanılabilir. Daha sonra paletsiz yüzmeyle kollara binen yük bir radde artırılabilir.
- Egzersizler yemeklerden en az 1.5 saat sonra yapılmalıdır.
- Egzersiz öncesinde ve sonrasında oluşacak sıvı kayıplarını önlemek için su alınmalıdır.
- Yürüyüş, koşu, bisiklet, kürek, yüzme yanında karın ve bel çalışmalarına ehemmiyet verilmelidir.
Egzersiz herkes için gerekli
Tatilde bulunduğunuz otelin veya sitenin egzersiz salonu varsa hocaların gözetiminde kas çalışmalarını yapmanızda aka yarar var. Tatil süresince yaptığınız egzersizleri tatil sonrasında da yapmaya çalışmalısınız. Unutulmamalıdır ki, egzersiz sadece şişman insanlar için değil, herkes için önemlidir.
Uzun süreli egzersiz krampa sebep olabilir
Tatilden evvel egzersiz yapmıyorsanız, uzun ara yüzmeye kalkmayın. Çünkü denizin ortasında girecek krampların başlıca sebeplerinden biri de vücudun yapılan egzersiz için daha evvel antrene edilmemiş olmasındandır. (Kas kramplarının diğer oluşum sebepleri ise kalsiyum, potasyum, magnezyum eksikliği, ısı değişimi, sıvı kaybı ve kasların daha evvel alışık olmadıkları bir yüke maruz kalmalarıdır) Antrene değilseniz, kramp sorunu yaşayabilirsiniz.
Alıntı ile Cevapla
  
Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Forum Jump


Tüm Zamanlar GMT Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:58.


 

kaçak bahis siteleri yatirim bonusu veren siteler

ankara escort ankara escort ankara escort çankaya escort ankara otele gelen escort eryaman escort adana escort eryaman escort kızılay escort ankara escort bayan escort ankara çankaya escort kızılay escort ankara eskort
Antalya Seo tesbih